En ny dag

Första dagen på praktiken är färdig. Det känns bra, proffsig, rolig och trevlig  personal. Jag gillar mina tider, denna vecka går jag inte senare än klockan 15. De vet hur det är att skriva C-uppsats.  Behöver jag lite extra tid till min uppsats är det bara att ta det sa de. Me like! En av tjejerna har precis avslutat sin D-uppsats så hon  fattar grejen liksom. Hoppas få lite extra stöd från henne... Får dock lite prestationsångest när de alla är så duktiga. Här kommer jag med mina dåliga ideér. Och jag som går min näst sista termin ska ju vara så duktigt nu och kunna så mycket. Först dagen är ju alltid lite sådär. Jag känner inte barnen och kan inte deras namn och de känner inte mig. Det känns lite dumt när man bara sitter och tittar. Men lite så får det bli första veckan innan man kommer in i det.

Annars så är allt bra, det blir lite bättre när solen skiner. Funderar på om jag ska påbörja "Ge-Ida-fejkad-solbränna- projekt". Det är lockande, just nu känner jag mig så blek och tråkig. Men så har man ju det här med canser varningen. Det tål att tänkas på!

Kommentarer
Postat av: Ik

Bu för cancergrill!!!!

2008-03-03 @ 19:57:25
Postat av: Linda

Jag hatar de där att man ska va så himla duktig...dom tror ju verkligen de :S
En liten solning då och då är nog ingen fara...men man kanske inte ska grilla sej en halvtimme i veckan vintern igenom, då kanske vi kan börja snacka cancer :p
Kram

2008-03-03 @ 21:50:55
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0