Nytt utseende

Nu får jag ta tag idet här igen med bloggen. Nu har jag ändrat designen så det kanske blir lite roligare. Jag ska ha som mål att skriva minst ett inlägg varje dag. Det kanske blir tråkiga och meningslösa men....så är livet.

Påsken var bra. Umgicks med familjen och renoverade Bastun. Den är så gott som färdig nu. Sovrummet iaf, apsnyggt. Tyvärr har jag inga bilder, kameran är paj. Tråkigt! Men girls, där måste vi ha p-a-r-t-y i sommar. Moa! Gör ett bokningsschema! Var också hos farfar och farmor, farfar fyllde år. Hela 97 år blir han, undrar om man får bli så gammal, vet inte om jag vill det heller. Farfar är ju inte som han var när man var liten men både han och farmor (som är 93) var riktigt pigga trots att minnen sviker ibland. Men det är tillåttet när man har levat i 97 år, eller? Tre år till sen får han brev från Kungen...

Denna vecka har jag examensvecka, vilket innebär självständigt arbete. Allt känns ju så där just nu. Nästa termin ska bli så skön. Skriva vanliga uppsatser och göra vanliga tentor. Inga C bokstäver någonstans. Jost de, jost de. Gullade med en 7 månader söt flicka vid namn Ida (fint namn). Söt, så söt, så söt. Hon gick runt om man höll henne i händerna.
Nu ska jag nanna. God natt!
Bloggen är under uppbyggnad, därför ser den lite lustig ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duuuuu....LÄTT att jag ska göra ett schema och det ska sitta på bastuns dörr så man kan gå dit och kolla och säga "jaha mmm den dagen ser jag är ledig, då skriver jag mitt nanm att därmed har jag bokat in stugan då":) haha

2008-03-26 @ 19:32:49
Postat av: Ik

PARTY PARTY PARTYYYYYY! Vi ska dricka små vänner och sjunga om tallar och kanske om en synth också
:-P

2008-03-26 @ 22:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0