Sjuk

Det passar verkligen inte nu. Jag har inte tid med sånt här, hela veckans planering blir fel. Allt blir fel! Jag ska ju hämta Ellas present, träffa Charlotte, sitta med uppsatsen, vara på min VFU-plats framförallt.... Men det finns inget jag kan göra tyvärr, jag får sitta här mol allena och kallsvettas med 38 grader feber. Det är synd om mig...snyft. Jag tog ett bad för att frächa upp mig lite men då gick febern bara upp ännu mer. Attans rackabajsarn!

Jag ska väl försöka ta och äta något, mat måste man ju ha hur manän mår. Äta bör man annars dör man. Äter gör man, ändå dör man.

Kommentarer
Postat av: Ik

Nä, stackars dej! Vad dumt att inte
jag hämtade tavlan i helgen då... Krya på dej-kram!

2008-03-10 @ 17:36:20
Postat av: Ke

Stackars Id! Krya-på-dej-kram!

2008-03-10 @ 17:45:08
Postat av: Linda

Krya på dej!!

2008-03-10 @ 21:43:36
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0