Sjuk

När ska det ta slut? Jag är inne på min femte dag som sjuk nu, inte förrens idag har febern gått ner lite, nu ligger den på 37,3 och det är ju bra. Men jag har för mig att så hög kroppstemperatur brukar jag inte ha. Så lite mer måste febern gå ner. Så här sjuk och så länge har jag inte varit på fera år. Typiskt att det ska komma mitt i VFU:n. Visst har jag missat några dagar någon gång men aldrig en hel vecka. Det är väldigt stressande också för jag vill ju komma in i barngruppen och träffa Charlotte med uppsatsen. Jag har drömt lustiga feberdrömmar bland annat om flanosagor och om personalen på förskolan. A-K hade lovat att hjälpa mig med uppsatsen så jag drömde att hon hade fixat en vit hylla och kantstenar... Vad ska jag med det till? Hur kan det hjälpa mig? Lustigt.

Jag ska på välsignelse på söndag så jag hoppas jag är bra tills dess. Jag vill ju inte smitta Nicklas brordotter, det skulle inte vara bra... Vi har köpt världens sötaste present till henne. Måste vissa er den, lägger in den nästa vecka då hon har fått den. Tråkigt om föräldrarna ser den på min blogg innan. Tror i och för sig att de inte läser den men man vet aldrig. Nu ska jag ta och lägga mig ner en stund och bli frisk. Har någon en dunderkur, kom gärna med tips.

Snoriga kramar

Kommentarer
Postat av: Ik

Krya på dej! Dunderkur... Hmmm, nää, Bara vila o vatten! Kram!

2008-03-13 @ 21:01:42
Postat av: Anonym

uppdatering aber!

2008-03-19 @ 14:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0