Sol eller regn. Inte snö

Jag har inte sett ett enda avsnitt av Let´s Dance men ikväll har jag sett små snuttar. Jag ringde på Tina, tycker om henne. Jag tyckte hon var duktig och det är på tiden att en kvinna få vinna. Såg också en snutt på hockeyn mellan LHC och Färjestaden. Det var ingen snäll match precis, armbågar i ansiktet och uppmosade killar mot sarjen.
Det är ju fredag igen, vart tog veckan vägen? Jag skulle ju hinna med så mycket. Helgen får bestå av plugg och lite annat smått och gott. Hoppas ju på att solen ska titta fram och ta med sig lite värme eller så får det gärna regna så att all snö försvinner. Jag är så trött på det, hellre har jag regn än snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0