Twin City

Jag kan verkligen rekomendera Twin City i Jörnköping. Godare mat var längesedan jag åt. Mysig stämning var det och bra service. Visst kostade maten nästan 200 och ciderna 50 kronor men det var det värt varenda öre. Mums! Ditt måste jag flera gånger. Sällskapet var ju förstås bäst av allt. De fyra musketöserna har roligt tillsammans. Stackars servitör som var tvungen att stå och lyssna på vårt tjat.  Jag kunde äta med gott samvete för jag var och simmade tidigare idag. Simhallen var full med barn men i motionssimbassängen var det lungt. 
 
Men innan simhallen var jag hos Charlotte och var lite produktiv...eller inte. Jo, det var vi, en inledning är nu på G och intervju frågor. Imorgon blir det självständigt arbete och lunch på ett tacostället. Vi måste ju fira att vi klarade statisitken. En begagnad hörnsoffa inhandlades också med mamma, den var fin. Den fanns hos en trevlig pratglad tant som skulle flytta till lägenhet.


Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Ik

Vi musketöser är oslagbara!

2008-03-27 @ 22:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0