Hej du...

För fem år sen...
Var jag singel och bodde i Jönköping. Jag jobbade som vikarie i förskola

För tre år sen...
Började jag plugga till förskollärare och jag träffade Nicklas

För ett år sen...
Var jag mitt inne i min utbildning och längtade till sommaren.

För tre månader sen...
Oroade jag mig inför c-uppsatsen och att statestik tenten fick åt hlvte

Igår...
Var jag lycklig över att uppsatsen närmar sig sitt slut och att jag skulle åka till Hästholmen och att jag skulle vara ledig idag.

Om ett år...
Jobbar jag på förskola och har flyttat ihop med Nicklas.

Jag utmanar...
Kesa
Elli
Linda
Lisa





Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄR NI KLARA ME UPPSATSEN???? Vi har bara börjat me o skriva m vårat resultat idag...sen är de bara diskusisonen o inlendingen som ska göras innan handledarträffen på torsdag :(

2008-05-12 @ 22:06:39
Postat av: ELLI

Är det nån som har anmält sig till den alternativa klassåterträffen än?..

2008-05-13 @ 15:05:01
Postat av: Anonym

hahaha..är det sant..!...Ingen mer anmäld alltså??? Vad dåligt..Ni får skicka ut påminnelsebrev om ingen hör av sig..

2008-05-13 @ 16:08:00
Postat av: Anonym

Ja...exakt,och Sandra trodde jag oxo skulle anmäla sig faktiskt..!...Även om man inte kan komma borde man ju höra av sig i alla fall tycker jag...nån slags feedback vore ju bra.

2008-05-13 @ 17:12:14
Postat av: Lisa

Åh en utmaning! Ska jag ta mig an efter jobbet haha :)

2008-05-14 @ 17:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0