In the Hästholmen

Det känns gött när man kan vara ledig två hela dagar. Det finns inte mycket mer att göra med uppsatsen nu, vi har ändrat den flera gånger nu och vi ät nöjda med det vi har. Att det är VG är jag tveksam på, vi är glada om vi får G men det tycker jag att det borde vi få. Ledigheten passar bra nu eftersom det är återträff på lördag. Det är ju lite att förberedas så nu behöver jag inte stressa över det.

Jag sitter i mitt gamla rum hos mamma och pappa. Här inne har vi alla syskon bott någon gång, nu när två av tre är utflugna är det mamma och pappas tur att ta över rummet. Det rum de har nu får istället bli gästrum. Det blir så bra, så bra. Annars så rensar de avloppen här utanför hela natten, det låter lite och luktar skit men det blir ockås bra...då kanske man kan bada i sjön igen utan att komma upp med en kleting gegga (bajs) på sig. Och stanley kan bada där nere igen... Fast han tycker ju om bajs...varför äter hundar bajs?

Imorgon blir det kanske en tur till Linköping för att köpa en digitalbox, vi måste ju kunna se på eurovisionen på lördag. Boxen ska då ner till Bastun där återträffen håller till. På hemvägen blir det en sväng till City Gross för att handla mat åt mamma, maby baby

Kommentarer
Postat av: Ik

Jippie, en BOX!!

2008-05-22 @ 20:38:27
Postat av: moa

jasså har mamma o pappa flyttat in i det blåa rummet? varför har de inte sagt det till mig! var är det meningen att jag ska sova nu då?

2008-05-29 @ 17:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0