Inte än...

Idag har jag badat i Vättern. Först var det kallt och sen lite kallt till men sen blev det rätt så skönt. Inte alls så farligt, ändå var jag inte så varm. Försökte hetta upp mig i solen innan men det var sent på eftermiddagen och det fläktade från sjön så så varm blev jag inte. Men det gick ändå. Jag badade inte ensam, jag hade min kompanjon men mig. Hon hade cyklat några mil och svettig om något. Efteråt fick vi applåder för vi var så modiga... :) Sen gick vi upp till mig och åt lax med färskpotatis och stark creme frech.

Ett sånt roligt inlägg då...


De har inte bytt rum än, Moa. Det blir nog inte förrens i höst. Du får väl sova i deras gamla rum då, det ska ju bli gästrum.

Kommentarer
Postat av: Kompanjonen

Ida glömde nämna att hon badade gubbe... Men förutom det var vi modiga och ännu är det ingen risk för tantvarning på vårt badande :)

2008-05-29 @ 21:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0