Torsdag

När man får dåligt samvete för att man inte sitter med uppsatsen än till klockan 14. 00, då har det gått för långt. Vi ska ju bara ändra lite i diskussionen och vi har en hel vecka på oss. Vi var tvungna att överttyga oss själva att vi fick sluta då och gå till sta´n istället. På ett sätt arbetade vi med uppsatsen ändå, för vi köpte mappar till den utskrivna uppsatsen på Akademibokhandeln. Imorgon har vi tagit ledigt, FÖR VI FÅR DET så jag åker till Nicklas på förmiddagen. 

Annars blir det lungt i helgen, ingen uppsats att tänka på. Farbror kommer på fredag med motorcykeln och hälsar på i Mörlunda. På lördag ska jag inhandla morsdags present och födelsedagspresent. Söndag ska jag på invigning av ett fågeltorn med hemliga gäster.... Det blir kul, första gången jag gör det. Hoppad vädret är bra, då kan man ha picknick.   


Kommentarer
Postat av: ELLI

Hört nåt från ros än??

2008-05-15 @ 20:11:51
Postat av: ELLI

vad svårt det ska va o svara då..trist!

2008-05-15 @ 22:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0