Uppsatsdag

Jag tänkte visa lite bilder från dagen. Så här ser typ alla dagar ut fram tills onsdag nästa vecka. Vi träffas alltid hos Charlotte klockan 09.00 och sitter fram tills vi har uppfyllt den dagens mål. Igår till exempel satt vi till 21.00 och idag var jag inte hemma förren strax efter klockan 19. Men det är bara att hålla ut några dagar till sen ska det bli lite lugnare...

En suddig bild. Men här sitter vi hela dagarna... 
Här sitter vi hela dagarna och skriver så att fingrarna glöder. När vi är trötta i hjärnan eller allmänt flamsiga
tar vi en paus på Charlottes balkong. Vi har perfekt eftermddagssol där.


Kaffe kan behövas ibland för att inte somna. God mat är nästan ännu viktigare, idag blev det lax i ugn med creme frech och potatis med grönsaker.
FÖRSÖK ATT SLÅ DET LINDA, HELENA OCH MADDE!! Bildbevis ska finnas...


Att ta en paus för att köpa glass och toapapper på Willys är en NÖDvändighet.
Annars går det inte....

 

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag skulle nästan kunna döda för din mat...de slår vi aldrig hur mycket vi än försöker :) Trevligt med lite bilder...det gör de hela mkt roligare :)

2008-05-08 @ 22:44:46
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se/
Postat av: Linda

Förresten, kom på en grej. Jag hoppas att dagens mat blir lika återkommande som dagens ram...=)

2008-05-09 @ 09:59:15
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se/
Postat av: Helena

Nä, det där kommer vi aldrig att slå... tyvärr... Men jag håller med Linda, nu är det ett MÅSTE med "Dagens mat"-inlägg =)

Kram!

2008-05-09 @ 13:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0