"Dagens" jag också :)

Då och då läser jag de riktigt stora bloggarna, Kenza, Stina-Lee och Engla. Jag är inte alls lika,beroende av dem som de andra bloggarna som jag kollar flera gånger/dag. Men ibland när det finns dödtid så tittar jag in hos dem. Engla gör ibland en dagens och det tänkte jag sno idag. Så var så god.

Humör:
 Helt Ok, trots ingen sovmorgon.
Gjort: Ätit frukost, läst bloggar, tvättat och torkat av hyllorna i källaren
Planer: Inget särskilt. Greja lite i köket.
Ser på: Dataskärmen
Lyssnar på: Ring så spelar vi
Läser: "Allt om Trädgård"
Dricker: Te med inte för gammal mjölk i.
Äter: En ost smörgås

Bästa: Det är lördag och en stressfri dag.
Sämsta: Varför ska möbler kosta så mycket?
Barn: Det har  jag inga. Men vi ska på ett årskalas imorgon. Det ska bli kul. Måste slå in presenterna.
Väder: Trist. Grått och blåsigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0