Dålig uppdatering

Jag har fått klagomål på att jag uppdaterar dåligt. Det är sant, jag känner mig lite omotiverad just nu. Inget roligt händer ändå i mitt liv.

Imorgon har jag mitt föredrag på 5 minuter. Jag kan det typ nu men när jag väl står där så tappar jag säkert bort mig. Jag gillar inte sånt här. Men det gick bra på seminariet vi hade igår så det kanske går bra nu med. Jag sa några saker iaf hos Susanna. Bara jag inte behöver vänta allt för länge imorgon. Jag har fått tips att jag ska sätta mig i mitten för då blir man inte sist ändå. Sätter jag mig jämter henne kanske hon börjar åt andra hållet och då får jag sitta där i två timmar och våndas.

Min vän Ke har fått min lägenhet så det känns bra. Ska försöka få till så att de omtapetserar här. Tycker det är dax för det. Det känns konstigt men bra.

Jag väntar fortfarande på att jobben ska komma ut på AMS. Har de inte kommit på fredag så tror jag att jag ringer.

På söndag fyller Ella ett år så där är det födelsedagsdags.

Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till i morgon!!

2008-11-12 @ 22:51:12
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0