"Dataänka"

Mamman min har hittat på ett nytt ord, "dataänka". Hi hi! Det stämmer rätt så bra. Nicklas är ju en liten datanörd och sitter gärna vid sin dator och grejar med sin hemsida. Visst får han göra det, det är ju hans hobbey. Men ibland kan det bli för mycket av det goda. Då säger jag ifrån. Men nu har jag blivit förvarnad att det blir mycket datai helgen. Hemsidan ska flyttas över till en annan....grej. Vad heter det? Till en annan server...? Och det tar några timmar. Men det ska ju bli trist väder hela helgen så då kan jag pyssla med mitt. Vi ska ju på födelsedagskalas på söndag så då blir det annat.

Jag börjar bli trött nu men kan inte sova. Försökta ta en nap på soffan men det gick inte så bra. Tror jag ska diska istället och tvätta kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0