God Morgon

Mon sömnrytm är konstig just nu. Jag vaknar vid fem tiden på morgonen och sen kan jag inte somna om igen. Det har hänt några gånger den här veckan, sen så blir jag supertrött mitt på dagen tar en powernap som blir alldeles för lång. I och med att jsg sover mitt på dagen så tycker min kropp att jag är utvilad klockan fem på morgonen. Kul.

Ja, ja. Jag skulle ju ändå upp tidigt idag för att ta tåget till Hultan. Nu hinner jag äta en ordentlig frukost, kanske till och med hinna med att göra mig en liten matsäck till tåget.

Så här sitter jag i mörkret medans mina vänner är på Grand Canaria. Livet kan vara lite orättvist ibland. Men min tid kommer den också.

Vågar jag hälla i nio dagar gammal mjölk i tet? De säger ju att man inte ska haka upp sig för mycket på utgångsdatumet. Men nio dagar? Det är inte klumpar i den. Hm....jag testar. Jo, det smakar bra.

SKa äta breakfast nu. Hej. 

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad jag förstår så kommer du nog att bli "dataänka"

den här helgen ....eller ......

Ha en trevlig helg

2008-11-14 @ 08:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0