Jobb!

Fick just veta att tre förskollärartjänser i Hultsfreds kommun kommer ut nästa vecka på Arbetsförmedlingen.

Varav en tjänst är i Mörlunda.

 Områdeschefen hade också sagt att om jag söker jobben så är chansen stor att jag får jobb. Men jag ska inte ropa hej förrns jag har kommit över bäcken .
Eller hur säger man? Det kanske var lite fel?

Men glad är jag. Nu väntar jag spänt på att de ska komma ut så jag kan söka.
Får jag jobb i Mörlunda är det ju nära och bra. Då behver jag inte köpa en bil. Har dock fått en negaiv bild av förskolan i Mörlunda. Vet inte varför? Jag har ju inte ens varit där. Men jag  får väl ta det som en utmaning att göra något bra av det hela. Något kan jag väl tillföra som jag har lärt mig?
Eller?

Men jag kan tänka mig att jobba i Hultsfred och Järnforsen också som de andra två tjänsterna låg i.  Fast det blir ju längre att åka och då behövs en bil. Men jag kommer självklart söka alla tre tjänster

Det är bara skönt att veta att det finns tjänster att söka snart. Hoppas inte allt för många söker, jag vill ju ha.

Ska nog fortsätta läsa nu. 


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad glad jag blir för din räkning, hoppas................!!!!!!!!!!

Kram

2008-11-07 @ 17:59:30
Postat av: Emelie J

Jag ska verkligen hålla tummarna för att du får ett av jobben! :D Lycka till! Kramar från en annan förskollärare som dock inte söker jobb...

2008-11-07 @ 18:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0