Loggbok

Nej inte den loggbok som jag skriver nu. Den vill jag inte ens tänka på. Utan min loggbok från årskurs sju 1993. Jag hittade boken på vinden när jag röjde där. De tvingade oss att skriva då som nu ungefär. Fast jag kan tänka mig att jag sket i det mer då än vad jag gör nu. Kul att läsa ändå.

Så här skrev jag för nästan exakt 15 år sedan.

14/11
Den här helgen har vi tapetserat om mitt rum.Det vart jättefint Om 4 veckor fyller jag år. Jag fyller så sent så när dom är 14, är jag bara 13. Våran hund hetter Trejcy och är 8 år. Vi fick Trejcy av en familj  för att dom vart alergiska (vet int hur det stavas) Så vi har bara haft Trejcy i ett år. Kaninen hetter Sissi och är ett år.
 
25/11
Jag tycker det är jätteroligt att det har börjat snöa. På söndag är det första advent. Det ska bli kul att ta fram alla julsaker. Jag längtar jättemycket till julafton. Har ni plastgran eller riktig gran. Vi har en riktig gran. På fredag ska vi ju samlas i matsalen då får jag hoppas jag inte glömmer bort det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0