Måndag igen och ny vecka.

Idag sa jag upp min lägenhet, det känns lite tragiskt men det blir ju bra. Det här har ju jag och Nicklas väntat på i snart fyra år. Äntligen ska vi få bo tillsammans och få skapa en vardag tillsammmans.  Min kära vän Ke har jag rekomenderat att hon ska få ta över lägenheten. Hoppas hon får den. Det känns bättre att någon som jag känner ska bo här. Då kan jag ju hälsa på min lägenhet.

Helgen var lugn. Jag gick på omberg med Ik, Iss och Stanley i den sköna söndagssolen. Lördagen spenderades med familjen, gick bla till Ålabäcken med mamma, Moa och Stanley. Åt god mat och pratade med Moa, nu när hon är hemma. Nicklas satt hela helgen och jobbade med mamma och pappas hemsida. Han är så duktig. Kolla in den här. Den är lite vajsing ibland. Men det ska fixas så småningom.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vi sa upp vår lägenhet häromdagen oxå. Men visst ska det bli kul att flytta till hus Ida! Hur går det med jobb för dig? Hittat nått?

Tyvärr kunde jag inte komma in på hemsida... kan prova senare.

kram!

2008-11-03 @ 18:22:21
URL: http://hemmyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0