Måndag

Tidigt, tidigt i morse såg jag ett stjärnfall på himmlen. Jag önskde en sak och man kan säga att den uppfylldes idag. På förmiddagen ringde jag till en rektor om jobb och hon sa att det kommer ut jobb i slutet av veckan och sa också att chanserna var stora att jag skull få jobb. Så bra då!

Förmiddagen var jag hemma in the lägenhet. Måste börja packa ihop mina grejer och tömma vindförrådet. Har någon flyttlådor att "låna" ut? Jag lunchade med Karin på Sir Simon. VI satt på övervåningen, det var fint där inne. Trevligt. Sen var det föreläsning klockan 14 - 16. Efteråt lite tjat med Charlotte och vi tittade på klockor på stán. Men det blev inget. Handlade mat och lussebullar. Premiär!

Jag skulle också ha damsugit idag står det på min att göra lista, Men det har jag inte gjort. Får göra det en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0