Nicklas på Gekås utan mig?

Ha ha. Jag fick en kommentar på mitt förra inlägg. Det stod så här:

"Du tror inte Nicke har hittat på det där med Hedpiplärka bara för att få chansen o åka o handla julklapp till dig på Gekås???"

Nä det tror jag verkligen inte. Jag och Nicklas har nämlligen varit i Varberg en gång innan och då sov vi över där. Jag lyckades få med honom till Gekås efter lite tjat. Vi gick in och efter 20 minuter var vi ute igen. 20 minuter! Fatta vilken ångest från mig. Det gick inte ens att få med honom in på klädavdelningen och det är ju liksom själva Gekås. Nä, jag tror INTE Nicklas går på Gekås med sin vän Calle. Ha ha. 

Förresten så är de på väg hem nu och jag har inte gjort något, noll, nada. Det är ju söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0