Now what?

Jaha? Så var båda seminariumen avklarade och gruppuppgiften inlämnad. Nu är det bara lycktan som ska "pickas" (citat från Linda), pedagogisk dokumentation, intervju och loggboken kvar sen är det slut. Inte riktigt klokt ju!

Jag tror jag åker till Nicklas redan imorgon och kan egentligen stanna där tills torsdag nästa vecka. Är jag smart så sätter jag mig med loggboken nu eftersom jag kanske börjar jobba i Januari. Men jag kanske inte är så smart?

Det är big shopping på G. Glasögon till Nicklas, ett vitrinskåp eller en TVbänk och Kalmar på lördag. Tågbiljetterna är gratis. Yes. Till Kalmar. Lite julklappsshopping kanske? Eller shopping till mig själv? Vem vet? 

Hur som helst är det lite mysigt med snön. Och det är första advent på söndag och julstakarna ska upp och det blir fint i fönsten.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är så positiv ida, jag blir så glad när jag läser din blogg, det är bra "du vet ju vad jag tycker om det här vädret"

Kram

2008-11-26 @ 07:36:08
Postat av: Linda

Det är inte klokt att det snart är slut...det är nästan så man blir lite rädd :)

2008-11-26 @ 09:21:38
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se/
Postat av: Helena

Ååå så fint du har fått här inne!



Ja det är verkligen slut snart. Så härligt, men oxå lite scary...

Kram!

2008-11-26 @ 13:24:10
URL: http://hemmyh.blogg.se/
Postat av: moa

ska du till kalmar på lördag? vilken tid då? hinner med en ficka/lunch lr nått? kram

2008-11-26 @ 16:41:51
URL: http://trubbelochtrassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0