Vem bryr sig liksom...inte jag!

Fick just ett sms från vännerna i Grand Canaria att de har sett delfiner och idag och en val. So what? Jag har ju...ju...inte sett några djur idag men....men, jag har städat idag och nästan tömt vindsförrådet. Det är inte illa det heller, eller? Vem bryr sig om delfiner. Jag har förresten redan sett dem i USA på SeaWorld. Inte vilda men ändå. Jag har ju sett dem. Nära.


Se så nära jag är en späckhuggare. Så nära var de säkert inte. Ha!


Å här har jag varit också. Grand Canyon

Kommentarer
Postat av: Anonym

syster yster...Du ser ut som en riktig skitunge på korten! Va några år sedan=)

2008-11-19 @ 19:19:37
URL: http://trubbelochtrassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0