Snart helg

Jag ligger efter i skolan känner jag, Har slarvat med läsningen de senase dagarna och har bakat en ångestkaka åt mig själv. Det är inte så god, rätt så besk och sur med brända kanter. Tänker de närmaste två dagarna ägna mig åt att hinna ikapp med allt. Ska bara på "mammafika" imorgon-förmiddag. Det hinner jag väl?

Jag har på tisdag bokseminarium om en bok som jag inte riktigt förstår. Självklart beror det på att jag inte har läst tillräckligt. På det här seminariet kommer man inte undan. Jag måste säga någt. Tänk om jag säger något jättedumt? Jag bara liksom säger något för att ha något att säga.
På torsdag har jag retorik som går ut på att jag ska argumentera för något i fem minuter inför en grupp människor. På fem minuter (inte 15) hinner jag säga mycket. Man kan tänka att 5 minter går fort men de gör det inte. Det är en bajsvecka nästa vecka.

Det som glädjer mig är att jag och Nicklas ska sitta barnakt åt Ella hela lördagen medans föräldrarna är på Ikea. Det ska bli kul. Vi ska skämma bort henne hela dagen och hon ska få göra precis som hon vill. :)  

Ska med 8.30 tåget imorgon så jag borde sova nu. God Natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0