Söndag

Så är helgen snart slut. Det går alldeles för fort. Idag har vi inte gjort mycket. Jag fick min sovmorgon trots att jag först vaknade vid sex tiden men jag låg kvar och vid åtta tiden somnade jag om. Skönt. Förmiddagen och halv eftermiddagen svichade förbi. Ellas presenter slogs in och man skulle göra sig fin för kalaset. Filmen som jag har gjort om Ella var uppskattat. Kul.

Vi kom hem igen vid sextiden och kom på att vi inte ätit middag än, bara en massa kakor. Så nu är Nicklas och handlar tacos. Han har till och med lovat att laga allt. Nice.

Veckan som kommer innehåller en redovisning på torsdag och en föreläsning imorgon. Tisdag och onsdag får jag läsa och kanske bör jag träna någongång. På fredag åker jag hem till pappsen och mammsen. Och lillebror. På lördag är det fest i Bastun med inslag av tidig födelsedagsfirande.

Nu hör jag Nicklas komma hem. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0