Tidigt

Så var jag ensam...för idag. Nicklas stack precis till Varberg. Det finns såklart en fågel från USA där som han skulle kolla in. Jag hade ingen lust att följa med trots att de åker förbi Gekås. Jag kan sysselsätta mig ändå. Jag har ju loggboken att tänka på och skriva jobbansökningar. Jag kan sätta upp gardinkappan som jag köpte igår eller stryka juldukarna. Eller så kan jag baka lussekatter. ELLER så får jag en släng av lathet och gör inget av det.

Snacka om att den fågeln har flugit fel. Hedpiplärka hete den vissta har jag kollat upp. Han/hon känner sig säkert betittad just nu. Tråkigt för de fågeskådare som söker på hedpiplärka på google nu och kommer till min blogg. Hi hi. Här får ni ingen information om den fågeln. För mig ser det ut som en vanlig gråsparv.

Vad gör jag uppe så här tidigt en söndag? Ska jag gå till sängs igen? 


Foto: Mikael Nord
Foto från Clubb300

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du tror inte Nicke har hittat på det där med Hedpiplärka bara för att få chansen o åka o handla julklapp till dig på Gekås???

2008-11-30 @ 09:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0