7 November

Är det fredag?
Det känns inte som det. Boken med det stora B:et ligger på mina axlar hela helgen. Att läsa ett halvt kapitel tog mig två timmar typ. Nu har jag paus...har tänt lite ljus för att få lite mysigt men det är svårt så här på fredagförmiddag.

Igår var vi hos Ella och fick instruktioner inför lördag. Vad hon ska äta, när hon ska äta och sova. Hon får äta vad hon vill för oss bara hon äter. :) Blöjbyte kan bli kul. Ella har fått för sig att inte ligga still på skötbordet, det blir mindre kul när hon gör nummer två. Då måste vi vara två som hjälps åt.
Är det fint väder ska jag ut och gå med barnvagnen med Ella i såklart.

Vad ska jag äta idag då? Börjar bli lite hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0