Vitrinskåp, lampa och servis.

Igår gick jag och Nicklas till Törnvalls och köpte oss ett vitrinskåp. Det blir jättebra. Det var dyrt fast vi köpte ett av dem billigaste. Men vi lär väll ha det ett tag. Att annat köp som vi gjorde och som var betydligt billigare var  en servis för 220 kronor. Älskar loppis! Begagnat med snyggt ändå tycker jag. Lite gamaldags sådär. Jag köpte också en lampa på Törnvalls som vi har i vardagsrummet nu. Det blir bra att ha servisen i vitrinslåpet när det kommer.

Idag har  jag tagit fram alla ljusstakar och stjärnor och gjort fint i fönstren. Det är lite för tidigt men jag hinner inte i helgen. Jag har till och med plockat fram alla tomtar. Eftersom jag inte ska vara här så mycket i december så tog jag fram allt nu. Lite julstämning har jag fått idag. Men inget plugg än så länge. Jag har lite städning imorgon och så ska jag skriva lite jobbansökningar tror jag.


Vår nygamla servis

Den nya lampan (orna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0