Dagens

Började med en stressad morgon då jag missade bussen och fick smyga mig in i föreläsningssalen. En bra föreläsning med S.A. Hon är ju duktig och har olika tankar om allt möjligt. Lite överstyr kan det ju gå ibland men det är ju bara att ta med det som man håller med om.

Lunch med Ik i Huskvarna på East End. Vi funderade på om den var en thai restarang, det var det visst och kinesisk och asiatisk. "Vanlig" mat var också med på menyn tycker jag.

Bonde break. Piiinsamt!

Köpte en body till Ella innan lunchen som hon ska få i födelsedagspresent. Det var svårt att välja. Ska jag köpa en tjejig body för att hon är tjej? Eller ska jag köpa en med bilar på bara för att? Går jag på det där med genus då? Det är lätt att överanalysera, speciellt om man är förskollärare. Det blev en grå med svarta hunder och svart mudd. Neutralt och bra.

Sen Friskis på eftermiddagen. Ett pass som jag inte gått på innan men det var bra. Svettigt!

Bonde break. Sånna fjollor!

Iväg till A6 för att hämta min linser. Det var nära att jag inte fick dem. Jag ska betala en viss summa i månade men jag hade bara blivit lovad 2000 och jag behövde 2700:-. Som tur var gick det att ändra på. Sen hem till odiskat kök och laga mat, diska. Pratade med min lillebror i telefon som lider av högsta graden av kan-inte -bestämma-sig Syndrom. Tack för att jag inte är 20 längre.

Bonde break.Hanna är favorit bonden.

Plocka iordning i lägenheten och sen bänkade jag mig framför tv med datorn i knät. Har självklart pratat med Nicklas. Han har satt på vinterdäck på bilen. Bra älskling. Nu är det Grey´s Anatomy som gäller.

So long!

Kommentarer
Postat av: madde

Hanna från bonde söker fru gick i min klass i 7:an - 9:an...Lite coolt va? Hehe

2008-10-30 @ 17:49:07
URL: http://madde86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0