Sleep in x 2

Idag har jag försovit mig två gånger. Bra jobbat! Det resulterade i att jag inte var på förmiddagens föreläsning. Men jag var i skolan ikväll och lyssnade på Gunilla O. Wahlström. Hon som har b.la. skrivit Kirre böckerna (eller "Boken om Dahle"). Hon var mkt bra och sa kloka saker.

Imorgon ska jag lära mig hur man löneförhandlar. Jag kommer nog inte fatta mycket men jag har ju försökt iaf. Sen om det gör så mycket skillnad på ingånglönen men det kanske blir några extra kronor? Ska också anmäla mig till hur man skiver CV. Oj, så roligt.

Jag ska också till optikern imorgon för att få mina linser. Hoppas det går bra. Innan dess ska jag försöka hinna med att träna.

Tjo Flöjt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0