Helgplaner

I torsdag tog 8.30 tåget till Hultsfred. Sjuklingen hämtade mig sen stack vi till Mörlunda. Både jag är Nicklas är förkylda men ändå blev det lite renovering. Nicklas var hemma från jobbet och bordet tagit det lungt men det år svårt när det ligger saker överallt. Lagade middag till oss båda.

Idag, som är fredag men känns som lördag, har jag varit på mammafika men en massa bebisar. Men det var roligt och trevligt att träffa lite Mörlundabor. Jag hängde på Hanna och Ella. Jag lekte med Ella och hindrade henne från att klättra upp för trappan. Så jag var kanske inte så populär just då i hennes ögon.  Underbart väder idag så en timma spenderades i solstolen i solen. Man får passa på innan det blir mörkt dygnet runt typ. Vi har också renoverat en hel det. Väggen är färdigmålad och lister och så.

Imorgon var det tänkt att renoveringen skulle fortsätta men Nicklas ska iväg och botanisera, jag ska på marknad klockan 10. Sen ska vi till Nicklas mormors hus klockan 13 och sätta lappar på grejer som vi tycker är fina. Sen hem och äta lite och sen till Roland och Gullbritt på födelsedagskalas klockan 17. SEN kan vi måla och greja hela natten.

På söndag ska jag försöka få med Nicklas till Törnvalls möbler som ligger tvärs över gatan. Ska spana in lite möbler som jag ska köpa när jag blir stor och har jobb. Sen ska vi bara greja hela dagen. Det måste ju bli klart någongång.



Såg en tillbakablick på Melodifestivalen med Luuk och Charlotte. Jag hade glömt bort hur rolig Björn var.

Adjöken.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0