Du har ju hela helgen på dig....

Vart tar helgen vägen? Det är redan lördagkväll, halv elva och jag har egentligen fler saker jag vill göra. Men nu är det kväller och snart sovdags.

Imorgon ska det bli en fin dag så vi ska höststäda i trädgården, kanske klippa gräsmattan för sista gången. Vi ska också till Nicklas nya kusinbarn Lisa som en typ två veckor gammal nu. Jag ska städa upp i huset och fortsätta mitt tömma-och-förnya-Niclas-kök-utan-att han-märker-något projekt. Tidigare idag var vi hos Nicklas mormor och hämtade lite porslin, glas och bestick med mera. Dessa ska in och annat ska ut.

Sen har vi ju det där med skolan. Kanske ska man ta och läsa lite också?


Kommentarer
Postat av: Helena

Usch ja, verkligen svårt med cv, satt typ halva natten å skrev. Men jag har en kompis som jobbar med sånt så jag skickade det till henne så får hon läsa å ändra lite. Men jag kan skicka lite mallar å så som jag fått av henne till dig om du vill ha?

Just nu är det anställningsstopp i Vetlanda, men det har kommit ut ett vik, men det är från 3:e nov... Men annars är det dåligt med jobb så vi får väl se. Bra att ha ett färdigt cv iaf så man slipper tänka på det sen.

Har du hittat några lämpliga jobb då? Lycka till med skrivandet!

Kram!

2008-10-14 @ 10:20:05
URL: http://hemmyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0