80 spänn

Idag har jag tjänat 80 kronor. Sålde en bok, Svenska skrivregler som jag aldrig har använt, till en student. Hon var glad men jag var gladare. Vad kan man göra med 80 kronor? Köpa godis? Jag som har tränat idag, ska jag förstöra det med godis? Japp. Ikväll är det Idol igen och Heros också. Det ska ses med lite te och en mums mums.

Nicklas tycker att jag tänker för mycket. Vet inte om det är typiskt kvinnligt att tänka på allt och fundera på framtiden. Har jag fördomar nu? Kanske killar gör det också fast inte så mycket. Jag har redan planerat upp allt att dem och de möblerna ska vi försöka sälja och jag ska ha loppis, det ska fixas och grejas. Nicklas har inte alls såna tankar. Eller så har han men säger inget.

Nu är det Idol och mums mums. Hej!

P.S Det är redan fredag imorgon. Vart tar dagarna vägen? Hjälp. D.S

Kommentarer
Postat av: Ik

Ja, jag tror också att det är kvinnligt. I alla fall verkar det som det...

2008-09-05 @ 14:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0