Dana och Fox

Redovisning idag. Det gick superbra, tycker om sånt. Intressant och mer som en diskussion. Imorgon är det Studiebesök på Rosa Tornet, en Montessori förskola. Sen åker jag till Hästholmen. Sist jag var där var innan skolan började, ska bli kul. Hoppas vädret blir bra så kanske det blir någon fin höstpromenad.

Jag har tittat på några Arkiv X  avsnitt. Var helt insnöad på det i tonåren. Har till och med en Mulder-docka, fick jag en påminnelse av Ik. Kommer du ihåg den Ke? Eller var det du som hade en? Varför har jag köpt en Mulder docka? Undrar var den har tagit vägen?  Han kommer nog fram i flytten.


Kommentarer
Postat av: Linda

Den som lever får se...

2008-09-25 @ 20:32:51
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se/
Postat av: Ke

Hahaha! Ja,jag minns dock-Mulder mkt väl! Har ett kort på honom och hans alien-kompis när de äter upp våra chips en gång när vi hade pyjamasparty!

2008-09-25 @ 21:22:38
Postat av: ida

En alien gubbe var det ju med! Kom de med samma förpackning eller köpte jag två? Förskräckligt isåfall...

2008-09-25 @ 23:30:39
URL: http://zkorpan.blogg.se/
Postat av: Ke

hihi, tror de kom i samma förpackning. Två aliens för en. :)

2008-09-26 @ 11:45:43
Postat av: Ik

Ja, så var det: En förpackning!

2008-09-26 @ 12:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0