Friskis sparkar rumpa

Två gånger i veckan? Två gånger i veckan! Så långt. Jag och Charlotte tränar tillsamans. Favvo passet är ju medel, neutralmedel. Inte medel styrka eller puls , bara medel. Men ibland får man offra sig. Idag gick vi i skolan fram till klockan 15 så vi kunde bara gå på passet som gick 17.00. Gissa vad det passet var? Puls så klart. Det här går aldrig. Men ibland har man turen på sin sida.

Ledaren presenterade sig och berätttade att ordinarie ledare hade fått hinder och kunde inte komma.
- Så ikväll blir det inte medel puls, det blir vanligt medel.
Yes! Jag kommer att överleva. :) Det var ett bra pass men knökat med folk.

Nu sitter jag här och väntar på att soppan ska kallna. Jag är trött i kroppen och i knoppen. Tror jag har sträckt axeln eller en muskel där, det gör ont när jag lyfter den. Aj, aj. Kan det bero på allt måleri från i söndags? Det är ju i målararmen som jag har ont i.Väntar också på att en kompis ska bli mamma idag. De åkte in i morse, men än har jag inte hört något.
Nu ska jag äta min soppa och kolla in en hemsida. Har jag råd att shoppa?

Tingeling!

Kommentarer
Postat av: hesbeér

kärringgympa.

2008-09-09 @ 21:13:06
Postat av: Slaktarn

Ville du ha slakthandskarna?

2008-09-10 @ 17:01:55
Postat av: ida

He he. :) Jo jag tror jag tar ett par.

2008-09-10 @ 17:21:40
URL: http://zkorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0