Helg?

Så var det helg igen. Eller?

Nej, just det. Det är ju bara tisdag idag. Det känns som helg för jag ska inte till skolan förrens nästa tisdag. Jag är "ledig"en hel vecka. Fast jag har ju förstås böcker att läsa. Borde göra det nu när jag ovänat fick ledigt så länge. Grupparbete gjorde vi klart idag.Sista timmen blev lite hipp som happ. Men vi är färdiga. Referenslistan ska ordnas till och några bilder från studiebesöken ska väljas ut. Efter tänkt hela dagen gick jag och Charlotte till FF. Vi var igår också så nu har jag varit duktig för den här veckan. 

Imorgon kväll ska jag grilla med Ik och Ke. Hoppas vädret är bättre än ikväll. Det är ju inte roligt om det ösregnar ner. Men det blir bra. Under dagen ska jag läsa. Sen åker jag till Nicklas på torsdag förmiddag. Där stannar jag till tisdag morgon. Eller, nej menar jag. Kom på nu att jag ska till en bebis på måndag som heter Astrid. Hon är bara några veckor gammal. Så jag åker till Jönnis på måndag morgon då.

Ugly Betty är i kväll!!!!!!!! Gaaahh. Vad ska jag göra? Godis? Chips? Hur ska det firas? Åh, så roligt.... Yes, yes!


Hej min vän. Ikväll ses vi egen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0