Jag får väll också såga och hamra?

Gör iordning VÅR garderob. Fick för mig att jag skulle bygga en till skohylla, behövdes bara två plankor som höll hyllan uppe. Så jag gick ner till snicken och sågade till ett par. När Nicklas ringer och frågar vad jag gör och han hör att jag ska hamra så blir det oj, oj.
- Akta så inte spiken kommer ut på andra sidan, väggarna är så tunna.
- Jag veeet.

Nu är det färdigt och nu sitter de där så fint. Inga spikar genom vägen (förutom i garderoben bredvid och det syns knappt och jag har målat över med vit färg och jag ska dölja det med trådkogar och jag kommer inte att säga något till Nicklas). För jag kan ju med! Jag vill också såga lite och kleta med lite färg.

Nu ska jag se om färgen har torkat. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Shit va du är händig Ida...

2008-09-11 @ 13:31:00
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0