Lite tankar

Jag kanske ska skriva något här? Eller varför har jag en blogg? Det är lungt i skolan fast samtidigt inte. Men det går bra, det går framåt. Jag känner en oro i magen. Vet inte riktigt varför men tror det beror på lägenheten. Den ska sägas upp om en månad eller så. Om den nu ska sägas upp eller hyras ut i andra hand. Vet inte om det känns riktigt bra? Alltså jag ska ju flytta till Nicklas missförstå mig inte. Men hur ska jag göra med lägenheten? Eller har jag ont i magen av andra orsaker? Det är lingon vecka snart. Kan det bero på det? Eller så är det på grund av alla förändringar som kommer.

Imorgon är det fredag igen. Jag åker till Nicklas på eftermiddagen. Planer som vi har i helgen är en light variant av kräftskiva (inget alkohol). Jo kanske en glas vin. Jag är i den ålder nu, så fort jag avstår från alkohol börjar folk undra om jag är gravid. För att undvika rykten är det bäst att ta sig ett glas. Hotade Nicklas att jag skulle sluta äta p-piller. Han bara skrattade. Förstår inte varför....

Vi har ett nytt renoveringprojekt på gång också. Hallen ska tapetseras om, eller målas troligtvis. Nya lister och all brun färg ska bort. Jag vill ha nytt klickgolv också men det är ju inte jag som betalar så....På den lilla toaletten har vi rivit bort tapeten men vi får se. Det kostar lite...

Hej & hå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man ska tro Elli så har du ju varit gravid i flera år nu.. :D När kommer ungen egentligen?? :)

2008-09-18 @ 22:33:19
Postat av: ida

Det är en lång graviditet. Jag säger till när det är dax. :)

2008-09-19 @ 13:16:38
URL: http://zkorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0