Min dag

Sov dåligt inatt. Vilket ledde till att jag kom senare till skolan. Ajabaja. Lite grupparbete på eftermiddagen och lite prat om andra halvan av studiegruppen som aldrig tycks närvara. Orkar man sista terminen? Nej.

Sen bussen till Solåsen. Hade ett hemligt uppdrag i en affär där. Samtidigt passade jag på att hoppa in till Biltema för att handla en vindrutetorkare. Men det var lättare sagt än gjort. Vet ni hur många olika vindrutetorkare det finns? Tusentals! Det fanns en tabell till hjälp men det fattade jag inte. Till slut tog jag bara en som såg ut att passa, för att komma därifrån. Sur blev jag på Nicklas också i telefon. Borde inte han veta hur lång hans vindrutetorkare är? ;) Bussen hem och sedan iväg till A6 klockan 18.

Där träffade jag Ik och Ke. Åt taco buffe´och drack en kopp kaffe. Jag och Ke matchade varandra med likadana tröjor. Fin, fint. En tur runt i affärerna. Jag har köstopp men handlade två små ramar ändå. Ajabaja 2. Sen hem i mörkret klockan åtta. Redan mörkt klockan 20. 
 
Lite TV och prat med mamma.  Såg bla Idol med nya juryn. Verkar inte vara några drastiska förändringar varken i programmen eller juryn. Två manliga, en kvinnliga. Gnabbas med varandra speciellt en manlig och kvinnlig. En är tjock. Finns det liksom regler hur juryn ska se ut och uppföra sig i Idol? Tror det. Såg också nya avsnitt av Heros. Det finns bra saker med hösten och en av dem är att alla serier börjar igen.






Kommentarer
Postat av: Helena

Ucsch vad jobbigt att halva studiegruppen inte är där, särskillt nu när det är ett stort arbete på G. Hoppas det bättrar sig.

Håller med om att det är hemskt att det blir mörkt redan kl 8, hallå sommaren, var du här???



Ha en bra dag! Kram

2008-09-04 @ 09:46:56
URL: http://hemmyh.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej man orkar inte sista terminen...absolut inte.

2008-09-09 @ 22:11:24
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0