Ny vecka, nya möjligheter

Det var längesedan jag skrev någt om c-uppsatsen. Ett tag gjorde jag det i varje inlägg typ. Så det är dax att ventilera det tycker jag. I min nya studiegrupp är det tre tjejer som läser sin femte termin. De ska skriva c uppsats nästa termin. Det känns sååå gött att inte behöva tänka på det nu, att liksom ha det borta. Nu kan jag bara tänka på att jag slutar snart och ska skriva cv och sånt.  Det är en sån lättnad att säga att vi har skrivit vår c uppsats. Vi har gått igenom  all den skit som de har framför sig. Yes!

Jag har lagt ut kurslitteratur på blocket. Kolla in dem om ni är intresserade. Mycket billigt!! Vem vill inte ha "Positiv ångest" eller "Att växa som vuxen"? Herre gud, de som är så bra....


Kommentarer
Postat av: Linda

Hade jag inte en positiv ångest-bok alla redan så skulle jag köpt den av dej på en gång...ett måste i bokhyllan om man säger så :)

2008-09-09 @ 22:10:28
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0