Renovering och hår.

Klippte mig idag. Varför har alla frisörer fnatt på att platta mitt hår med plattång? Gillar de inte hur jag ser ut eller? Om min mormor fick reda på det skulle hon ta sinmoppe och köra ner dem. Hon pratar fortfarande om den dagen då mitt hår var platt. Det var förskräckligt. Fortfarande påstår hon att mitt hår har förrändrats efter det. Det var ju bara plattat med en platttång! Ja men klippningen blev bra, ingen lugg, Det är en annan historia....

Vet inte om jag sagt att vi renoverar på nytt hos Nicklas? Trappan till övervåningen och hallen på övervåningen ska fixas till. Nu har jag tagit before pictures men dem får ni se när det är klart. Vi ska måla vägarna. nya lister och förhoppningsvis nytt golv om jag får bestämma. :)

Kommentarer
Postat av: kristina

Till Mörlunda?

Törnvalls är bäst. Vi hade inte kommit halvvägs med vår "flytt" om inte de hade levererat och satt ihop alla möbler!

MVH

Kristina

2008-09-24 @ 00:31:39
URL: http://www.branden.se
Postat av: Anonym

det ser ut som hos fam. fritzl

2008-09-24 @ 14:56:52
Postat av: Ke

Ser bra ut! Eller...ja...Det KOMMER att se bra ut!

2008-09-24 @ 15:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0