Saker som jag borde göra...

... men inte gör
- läsa en folksaga
- träna in sagan så att jag kan det utantill
- läsa "Varför leker inte barn"
- kolla om det går att spela in på min mp3 spelare
- skriva loggbok
- läsa om Montessori
- ställa in damsugaren. Den står ute just nu...??

Saker som jag gör men bör inte göra:
- sitter vid datorn
- skriver inlägg för att undvika göra de nämda sakerna i listan ovanför
- småätter
- ätit tre kanelbullar
- skriker åt Hulken att han ska vara tyst

Saker som jag har gjort och som är bra
- tvättar (måste ner till källaren och tömma maskinen)
- damsugit den gröna mattan på altanan och rullat ihop den
- ställt in utemöblerna i källaren. Nu är det höst
- Äääh, ja det var nog det.... Attans!


Kommentarer
Postat av: madde

Sv. Jag jobbar extra på mcdonalds utanför a6, mcdrive...

2008-09-12 @ 22:02:19
URL: http://madde86.blogg.se/
Postat av: Ik

Men det är ju STÅLMANNEN! Hur svårt ska det vara?? :-D

2008-09-14 @ 16:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0