Släpp!

Ibland kan jag inte släppa saker. Jag tänker och tänker sen får jag ont i magen. Det kan vara småsaker, bara strunt men ändå grubblar jag på det. Det har blivit mer nu på senare år tycker jag (?)... Nu till exempel känns det i magen men kan inte riktigt sätta tummen på vad det är. Men jag har mina misstankar. Nu har jag bestämt mig för att släppa den tanken och bara låta det vara.

För övrigt är det bra. Skolarbetet går framåt och det går bra att samarbeta med hela gruppen nu. Vi har hela veckan till arbetet men planerar att bli färdiga på onsdag. Så på torsdag åker jag till Nicklas. Vi måste komma en bit på renoveringen så det blir färdigt snart.

Idag var jag hos tandläkaren, det gick också bra. Jag sa hej då till dem idag. Letar du efter en tandläkarmottagning i Jönköping kan jag verkligen rekommendera Citytandläkarna. Extremt trevliga, duktiga och snygga lokaler. Bästa hitills. Jag är mycket nöjd men som sagt det var sista besöker där. Nästa gång jag ska till tandläkaren blir i Hultsfred. 450 kronor för rutinkoll och rensning av tandsten är okej med tanke på hur mycket det KAN kosta om man har otur.  

Nu ska Anna sjunga på Idol. Hej!

Kommentarer
Postat av: kristina

Jag ska till tandläkaren imorgon, jag hatar det.

Ha det bra.

MVH

kristina

2008-09-29 @ 21:26:07
URL: http://www.branden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0