Proffstryckare

Imorgon tar jag tåget till Nicklas. Det blev en kort vecka men med tre intensiva dagar. Hellre tre fulla och två tomma dagar än fem halvfulla. Nästa vecka såg relativt lugn ut men nu är alla dagar uppbokade. Det är intervjuer, grupparbeten och examination. På torsdag och fredag ska jag fortsätta med mitt projekt hos Nicklas. Jag gör iordning två garderober. Jag har målat dem vita inuti. Innan var de oranga med illgröna väggar. Nu ska allt in, jackor ska hängas upp och trådbackar ska in.

I eftermiddags fick jag sms från min kompis att de fått en liten Astrid.  Det tog sin lilla tid men jag har inte hör några detaljer än. Men tror de mår bra. De åkte in i går morse vid halv åtta. Jag tycker om namnet Astrid. Det är fint. Ska också döpa min framtida dotter till Astrid.


Proffsiga Ke har tryckt den här bodyn. Den ser köpt ut. Tack, snälla Ke. Bodyn är en doppresent till Sanna som är Nicklas kusinbarn. Dopet är på lördag, inte söndag som jag har trott hela tiden.

Ska kanske fixa lite tills imorgon. Nu vill Ik på msn att jag sluta skriva och publicerar inlägget så att hon kan läsa det. Bästa att jag gör det då. Hej Ik!

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Ik

Hej då! Jag vill också ha en Astrid men det räcker väl med en i vår bekantskapskrets? Vi får hitta på några andra namn.

2008-09-10 @ 19:45:57
Postat av: Anonym

öh..var är bilden..är jag blind eller???

2008-09-11 @ 15:06:29
Postat av: ida

Bilden försvann. Lustigt för det är ju min bild. Ska lägga in den igen.

2008-09-12 @ 14:05:26
URL: http://zkorpan.blogg.se/
Postat av: ida

Så!

2008-09-12 @ 14:33:30
URL: http://zkorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0