Tisdag

När jag har sånna här "lediga" daga mitt i veckan försöker jag skriva en lista på allt som jag måste göra. Gör jag inte det är det lätt att jag bara sitter framför tv eller datorn. Men ibland fungerar det inte ens med en lista. Jag har läst kurslittertur en kvart typ idag, inte så bra kanske. Men jag har tränat och bokat studiebesök på en förskola idag. Inte så produktiv men lite kanske... Jag får läsa lite i sängen. Då lär jag somna relativt snabbt.

Jag har fått gratis sms av Telia en hel månad. Eller fått och fått. Jag laddade mobilen med 300 kronor. Så nu kommer jag inte ringa på en månad allt sker via sms. Nicklas tyckte det var syn att inte pratas vid på så länge. Vi ses om en månad sa han. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0