Det var en gång en damm...

Vilken värme det har varit idag. Ska inte klaga, aposlut inte men är det inte liiite för varm för att vara i april? Det är inte riktigt friskt. Men skönt har det varit. Svettigt dock.

Jag har räfsat löv och Nicklas har fyllt igen dammen...? Det får bli plantering där istället och en djupare damm någonannanstans i trädgården. Jag har tagit på mig projektet att röja bort en hög som består av grenar, sten, löv och tegelstenar huller om buller. Bort med allt. Det ska bli rent i trädgåren.

Så ikväll grillade vi. Fläskfile´och potatisgratäng. Gott. Med det blev det Babben Larsson och Uggla. Han är för rolig.  Lite glassdaim på det så är kvällen räddad.


Kommentarer
Postat av: Mirry

Snygg blogg du har!



Spana in vem som vann Veckans Blogg och anmäl din snygga blogg till nästa veckas tävling!



Veckans Blogg belönas med ett inlägg samt en länkning!

2009-04-05 @ 16:29:59
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Linda

Har ni barn redan halv 6? Det är ju helt galet. Du måste ju fått stiga upp mitt i natten :S

2009-04-06 @ 19:07:31
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0