Tjo flöjt

Lördagen är snart gången och jag har fått ett starkt shoppingbegär. Jag har tittat på en digitalkamera på nätet, och på kläder i Halens. Pratat om Ullared med Nicklas (ingen respons) och undrat när affärerna är öppna i Oskarshamn imorgon. Kom fram till att de förmodlingen inte är öppna alls. Pratat om nästa helg då vi ska till Huskvarna på Valborg. Jag vill shoppa på fredagen men kan jag hålla mig tills dess?

Är supersugen att dra till Ullis. Någon som vill? En lördag?

Jag ska på 60-tals middag nästa vecka. Är det någon som vet vad man bar för kläder då?

Digitalkameror - Kompakta Canon PowerShot A480 svart
Vill ha!

Kommentarer
Postat av: Ik

Shoppa på fredag shoppa på fredag!!!

2009-04-26 @ 21:06:02
Postat av: Ke

Shoppa på fredag shoppa på fredag!! :D

2009-04-27 @ 12:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0