Waterboy

Igår serverade jag vatten åt törstiga springare, sprintare...eller vad säger man? Trodde jag skulle få slänga våta svampar på dem när de sprang förbi men så blev det inte. Det var stafett så jag stod där de gav vidare pinnen. De som fick vatten var de som redan hade sprungit färdigt. De var rätt så äckliga. Spott och slem ran nedför hakan och svett överallt. Nice.

Dagen igår fortsatt med städning i trädgården och kalas. God mat på kalaset och pannakotta och prinsesstårta. Maff i magen.

Idag händer inte så mycket. Trist väder, ingen sol. Nicklas är iväg och tittar på en blomma så jag är själv hemma. Måste snart laga middag. Men vad ska vi äta? Någon som har ett bra recept? Ge mig ditt bästa!

Måste också skriva en ansökan till mitt jobb. Tänkt om jag inte får det? Vad 17 gör jag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0