Fredag

Fredag. Härligt. Älskar fredagar. Det är en speciell känsla på jobbet med  extra gott förmiddags fika och inte lika många barn som det brukar vara. Alla ser framemot två dagars ledighet. Allt ligger framför en. Särsklit skönt är det ju med om man slutar klockan 12.00. Härligt som sagt var,

Har hunnit med en hel del idag. Handlat mat för helgen, diskat, lagat kräm (som förövrigt blev gott. Inte alls svårt ju! Mer kräm till folket eller hur Ke), tränat på min cross trainer, duschat, tvättat och hängt tvätt.

Cyklar på min älsklingscykel varje dag till jobbet nu. Det går fort. Jag svichar fram. Den är så fin och bra. Måste dock köpa lås till den. Vill ju inte att tjuven ska ta den.

Strax ska vi iväg till H & D och titta på film. D som är filmfantast har köpt Män som hatar kvinnor. Har inte sett den men läst boken. Boken är bra, har hört att filmen ska vara det med,

Imorgon blir det marken i Hultsfred. Strumpor. Påsar.Godis brukar ínhandlas men inte idag. Snobben tidningar också men det är jag kanske för vuxen för nu? Lite gott & blandat.

Kommentarer
Postat av: Ke

Kräm rules!

2009-08-30 @ 17:54:21
Postat av: Ik

Hoppas du köpte serietidningar för: "Att alltid vara en smula barn är att vara verkligt vuxen!"

2009-08-30 @ 18:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0