Ny cykel

Idag kom min nya cykel. Och Nicklas nya som är en födelsedagspresent. Vi har faktiskt beställt dom från Halens. Tyckte att det var smidigt med hemleverans. Det var bra märke också så det var inte något skit. De ska komma 95 % monterade så det är ju inte så farligt.

Det står just nu två stora kartonger lutade mot garaget och väntar på mig. Undrar vad som inte är monterat? Låderna är rätt så stora. Hjulen kanske? Eller korgen och ringpinglan? Eller kanske sadeln?

Det börjar regna snart tror jag. Kanske ska jag ta in dom? Fast de ska ju klara regna.

Tror jag ska packa upp dom. Min cykel iallafall.

Vi hörs.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

bilder?

2009-08-14 @ 18:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0