Update

Det blir visst inte så mycket uppdaterat här. Tar mig inte för att skriva helt enkelt. Mamma och mormor var ju här förra lördagen. Vi körde runt på mormor halva dan så hon var helt slut sen. Söndagen gick åt att vila upp sig och läsa ut sista boken om Bella och Edward. Den som tvekar att läsa den missar något. Men nu har jag inga mer vampyrböcker att läsa  :( Kan ju se filmen men vet inte? De är ju inte samma som böckerna.

Ja så nu sitter jag här. Slötittar på tv, läser bloggar och skriver inlägg till bloggen. Nicklas är iväg på botanik. Var inte hemma förrens kl 18 från jobbet så det är lite slöt här. Borde duscha, är lite skitig och diska och plocka lite men det tar vi en annan dag. Förutom duschen då. Måste ju kunna prata med mina kollegor utan att de rynkar näsan. Måste åter igen titta på kvalitetsredovisningen imorgon. Blir visst aldrig färdigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0